Meest gestelde vragen

LB FITNESS – algemene vragen

  • Voor wie is de gym bedoelt ?
    LB Fitness is bedoelt voor iedereen die wil trainen in een kleinschalige omgeving waarbij je je op je gemak voelt.  Je kunt hier trainen met je eigen doel. LB Fitness is een jonge sportieve gym waarbij een lekkere muziek opstaat en er professionele trainers rondlopen.
  • Krijgt iedereen een trainingsschema ?
    Iedereen die bij ons komt sporten , heeft de mogelijkheid tot het verkrijgen van trainingsschema’s. Er is een mogelijkheid tot het volgen van een eigen training.
  • Wat gebeurt er met credits die ik niet heb gebruikt ?
    Credits die u niet binnen 4 weken heeft gebruikt , komen ter vervallen na de laatste dag van week 4. Hierna krijgt u weer nieuwe credits voor de 4 weken die volgen.

  • Moet ik alleen cardio of alleen krachttraining doen ?
    Een juiste balans en combinatie van deze 2 zijn een mooie start van het behalen van doelen. De trainers kijken samen met u wat het beste is voor u doel.

  • Hebben jullie groepslessen ?
    Wij hebben verschillende groepslessen , kijkt u onder het kopje groepslessen voor welke we op dit moment hebben. Het huidige lesrooster kunt u terug vinden in de App.
  • Hoe kunnen jullie garanderen dat het niet (te) druk is ?
    Bij elke les binnen onze gym moet iedereen zich aanmelden via de app van LB Fitness. Per les is het verschillend hoeveel mensen er aanwezig kunnen zijn. Hierbij kijken we naar ruimte en capaciteit om goed te kunnen blijven sporten.

CREDITS

  • Hoelang zijn mijn credits geldig ?
    Credits krijgt u 1x per 4 weken toegewezen en zijn 4 weken geldig.
  • Wat gebeurt er met credits die ik niet heb gebruikt ?
    Credits die u niet binnen 4 weken heeft gebruikt , komen ter vervallen na de laatste dag van week 4. Hierna krijgt u weer nieuwe credits voor de 4 weken die volgen.

  • Ik ben niet naar de les geweest , is mijn credit nu weg ?
    Wanneer u zich niet optijd afmeld voor een ingeschreven les , is de “boete” dat uw credit komt te vervallen. Zorg dus voor een tijdige afmelding van de les en voorkom dat uw credits vervallen.
  • Hoe lang van te voren moet ik me afmelden zodat ik mijn credit behoudt ?
    FITNESS : 1 uur van te voren
    GROEPSLESSEN : 12 uur van te voren
    PERSONAL TRAINING : 24 uur van te voren

ABONNEMENT

  • Hoe kan ik een abonnement afsluiten ?
    Dit kan doormiddel van een intake in te plannen met een van onze trainers. Zei zullen u begeleiden bij het inschrijven en hebben hierdoor tijd om eventueel een trainingsschema uit te leggen zodat u goed aan de slag kunt.
  • Hoe kan ik mijn abonnement verlengen ?
    Spreek in de gym een van de trainers aan , en overleg en kijk naar de beste mogelijkheid. Zei helpen u graag met het verlengen van uw abonnement.
  • Kan ik mijn abonnement pauzeren ?
    Nee , er bestaan geen mogelijkheden tot pauzeren van contracten.
  • Krijg ik een herinnering als mijn abonnement afloopt ?
    Nee , dit is uw eigen verantwoordelijkheid. Middels de app kunt u uw contract terugzien en bijhouden wanneer hij afloopt. Zorg dat u tijdig verlengt zodat er geen hogere kosten zullen voorkomen.

  • Wat gebeurt er als mijn langdurige abonnement afloopt ?
    Na afloop van een langdurig abonnement gaat hij automatisch over naar een abonnement van onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Let op , aangezien je dan geen “korting” meer ontvangt van een langdurig contract zal de prijs gehanteerd worden zonder korting van een maandabonnement
  • Hoe moet ik mijn abonnement opzeggen ?
    Een opzegging gaat altijd via email , waarna je een opzegformulier invult. Pas na ontvangen van een opzegformulier kunnen wij uw abonnement beëindigen.